توضیحات
توضیحات
توضیحات

آسیاب برقی | آسیاب آسان توس شرق

آسیاب برقی |  آسیاب آسان توس شرق

اطلاعات در مورد آسیاب برقی آسان توس شرق

خرید آسیاب برقی آسان توس شرق 

10002-1

برای دیدن اطلاعات مربوط به آسیاب برقی | آسیاب آسان توس شرق با تلفن های شرکت تماس بگیرید

u5ht2p5ei33rk0gl6ova

دانلود فیلم های آسیاب های آسان توس شرق

مقدمه

آسیاب مدل 1000

آسیاب مدل 2000

آسیاب مدل 2400

آسیاب مدل 3000

آسیاب برقی آسان توس شرق دستگاه کوچک و کم حجمی است که برای آسیاب کردن ادویه، قهوه و میوه های خشک مناسب می باشد. توان مصرفی دستگاه 180 وات می باشد. ظرفیت مخزن آسیاب 50 گرم است. مخزن تمام استیل دستگاه علاوه بر بهداشتی بودن به راحتی قابل تمیز شدن می باشد. جنس تیغه ی آسیاب ، استیل ضد زنگ بوده که در کمترین زمان ممکن قهوه را آسیاب می کند. در ضمن این تیغه کاملأ بهداشتی بوده و نیز در اثر استفاده فرسوده نمی گردند. درب شفاف آسیاب آسان توس شرق امکان مشاهده محتویات داخل مخزن را فراهم می کند. به این ترتیب می توان میزان آسیاب شدن مواد داخل مخزن را کنترل کرد. پس از ریختن مواد داخل مخزن کافی است سیم دستگاه را به پریز برق وصل کنید و سپس درپوش را به صورت درست بر روی بدنه قرار دهید. سیستم ایمنی به کار رفته در این آسیاب موجب می شود فقط در صورت قرار گیری صحیح درپوش ، تیغه ها شروع به حرکت کنند. همین امر بر ایمنی دستگاه می افزاید.

آسیاب در ویکی پدیا

آسیاب برقی 

((جدیدترین و بروزترین محصولات را هر ساله از ما بخواهید ))

هشدار:

محصولات ما فقط با برند آسان توس شرق عرضه میگردد و نمونه مشابهی ندارد لطفا به برند و نام محصول ما بر روی دستگاه دقت کنید جهت مشاوره با ما تماس بگیرید .

اخبار جديد آسياب برقي,بهترين اخبار آسياب برقي,سايت اخبار آسياب برقي,خبر هاي آسياب برقي,اخبار جديد آسياب برقي,خبر جديد درباره آسياب برقي,خبر  آسياب برقي,خبر توپ آسياب برقي,خبر تازه آسياب برقي,خبر واقعي آسياب برقي,آخرين اخبار آسياب برقي,آخرين خبر آسياب برقي,آخرين خبر درباره

آسیاب برقی | آسیاب آسان توس شرق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *